دکتر خرم دوست

کپسول لبرترن 550 یوروویتال 60 عدد

۲۶۲,۴۰۰تومان

کپسول لبرترن ۵۵۰ یوروویتال با ترکیبات موثر خود قادر است تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد قلب و عروق، حفظ سلامت چشم و بینایی و پیشگیری از اختلالات عصبی را به دنبال داشته باشد. این مکمل هم برای آقایان و هم خانم‌ها قابلیت مصرف دارد.

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

نقد و بررسی کپسول لبرترن ۵۵۰ یوروویتال

کپسول لبرترن ۵۵۰ یوروویتال تامین کننده ۵۵۰ میلی گرم روغن کبد ماهی با درصد خلوص بالا به علاوه ویتامین‌های E، A و D است. روغن کبد ماهی منبع کافی از اسید چرب امگا ۳، دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) و ایکوزاپانتنوئیک اسید (EPA) است. همچنین این ترکیب منبع غنی از ویتامین‌های A و D است. طبق تحقیقات صورت گرفته EPA و DHA در عملکرد طبیعی قلب موثر هستند و تاثیر مفید آن در صورت دریافت میزان ۲۵۰ میلی گرم DHA و EPA حاصل می‎شود.

از آن سو وجود ویتامین‌های A و D در کپسول لبر ترن ۵۵۰ یوروویتال نقش مهمی در بهبود عملکرد طبیعی سیستم ایمنی ایفا می‌نماید. به علاوه ویتامین آ در حفظ دید طبیعی و تمایز سلولی نقش بسیار مهمی دارد. ناگفته نماند ویتامین D موجب تاثیر مثبت در فرایند تقسیم سلولی و همچنین عملکرد طبیعی استخوان‌ها نیز می‌شود.

فواید روغن ماهی در کپسول لبرترن 550 یورو ویتال

تقویت سیستم ایمنی: ترکیب امگا ۳ به علت خواص ضد التهابی خود، نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی ایفا می‌نماید. کمبود این ترکیب در بدن ضعف عملکرد سیستم ایمنی را به دنبال داشته و دریافت مقادیر کافی آن در کنار ویتامین‌های A، E و D۳ به بهبود پاسخ ایمنی در برابر بیماری‌های عفونی و مزمن کمک می‌نماید.

سلامت سیستم عصبی: مصرف کپسول Lebertran ۵۵۰ یوروویتال برای بهبود عملکرد طبیعی بافت مغزی توصیه می‌شود. چرا که امگا ۳ باعث تقویت حافظه و قدرت یادگیری شده و به بهبود خلق و خو نیز کمک می‌کند. همچنین با اثرات ضد التهابی باعث پیشگیری از اختلالات ناشی از افزایش سن و آسیب‌های مغزی از جمله آلزایمر می‌شود.

حفظ سلامت قلب و عروق: دو ترکیب DHA و EPA با کاهش حساسیت قلب به آریتمی، کاهش تجمع پلاکتی و کاهش فشار خون به سلامت سیستم قلبی عروقی کمک می‌کند. علاوه بر آن در کاهش تری گلیسرید خون و افزایش HDL موثر است. به همین خاطر خرید قرص امگا ۳ و مصرف آن خطر بروز بیماری‌های عروق کرونر، سکته قلبی و مغزی، نارسایی قلبی و مرگ و میر ناشی از این بیماری‌ها را کاهش می‌دهد.

ویژگی های کپسول لبرترن ۵۵۰ یوروویتال

  • کمک به حفظ سلامت عمومی بدن
  • پیشگیری از اختلالات عصبی
  • حفظ سلامت چشم و بینایی
  • تقویت کننده سیستم ایمنی
  • کاهش تری گلیسرید
  • بهبود عملکرد قلب
  • ضد التهاب

نحوه مصرف کپسول لبرترن ۵۵۰ یوروویتال

بزرگسالان روزانه یک عدد کپسول با میزان کافی آب، ترجیحا همراه غذا میل کنند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کپسول لبرترن 550 یوروویتال 60 عدد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *