زمان مصرف قرص ال آرژنین

بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد

بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد، قبل از سن بلوغ در نظر گرفته شده است. به طور معمول پزشکان معتقدند که اگر صفحات رشدی بسته شوند، دیگر امکان افزایش قد وجود نخواهد داشت. انواع مختلفی از قرص ال آرژنین در بازار وجود دارد. تاثیر قرص ال آرژنین در افزایش قد به مواد معدنی و انواع ویتامین های درون آن بستگی دارد. این مواد مغذی می توانند در افزایش رشد کودکانی که شرایط یا پتانسیل افزایش قد را دارند، کمک کند. نحوه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد قبل از خواب و با معده خالی، توصیه می شود. هر چند در کودکان می توان از آن سه بار در روز و در حد فاصل صبح، ظهر و شب قبل از خوابیدن نیز استفاده کرد.

افزایش قد و زمان مصرف قرص ال آرژنین

بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد در آقا پسر ها زیر 14 سال است. همچنین تاثیر قرص ال آرژنین در افزایش قد برای دختر خانم ها، کمتر از 12 سال برآورد شده است. قرص ال آرژنین برای افزایش قد مصرف می شود. این قرص حاوی آمینو اسیدهای نیمه ضروری بوده که خون رسانی به اندام های دیگر را سریع تر و راحت‌تر می کند. به طور معمول برای گرفتن نتیجه بهتر از قرص افزایش قد ال آرژنین، بهتر است این دارو تا قبل از سن 18 سالگی مصرف شود. به این دلیل که بعد از 18 سالگی، شانس افزایش قد تقریبا به صفر می رسد.

نوجوان ها بهتر است در سنین گفته شده اقدام به خوردن قرص ال آرژنین کنند. قبل از مصرف این قرص، باید یک عکس برداری از مچ دست انجام شود. دلیل این کار بررسی تکامل صفحات استخوانی است. اگر صفحات استخوانی تکمیل شده باشند، شانس افزایش قد از دست می رود. نحوه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد، بستگی به سن نوجوان و میزان قد دلخواه دارد.

بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم کارن

قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم کارن، محرک ترشح هورمون رشد به شمار می رود. به همین دلیل در افزایش قد بسیار موثر است. همان طور که از نام قرص مشخص است، آرژنین مهم‌‌‌‌‌‌‌‌ترین آمینو اسید برای افزایش رشد قدی در دختر خانم ها و آقا پسر ها است. تاثیر قرص آرژنین درد افزایش قد در افرادی خواهد بود که رژیم غذایی سالمی دارند.

اگر کودکان، قد به نسبت کوتاهی در برابر همسن و سالان خود داشته باشند، می توانند از قرص ال آرژنین هزار میلی گرم کارن استفاده کنند. این قرص تاثیری بر روی بزرگسالان نخواهد گذاشت. به دلیل آن که سن رشدی آن ها به طور کلی بعد از 18 سالگی، متوقف خواهد شد.

Karen l argining 1000 mg 90 tabs

برای خرید قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم کارن ۹۰ عدد کلیک کنید.

بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم هلث اید

قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم هلث اید جهت افزایش قد و تقویت سیستم بدنی نیز تجویز می شود. ورزشکاران می توانند از این مکمل ورزشی برای رشد ماهیچه ها و افزایش عملکرد بدنی خود نیز استفاده کنند. ال آرژنین 1000 میلی گرم هلث اید برای سنین زیر 16 سال به صورت شربت پیشنهاد می‌شود. در حالی که برای افراد بالای 16 سال، قرص ال آرژنین هلث اید پیشنهاد می‌شود.

هنگامی که فرد در سن رشد باشد و صفحات رشدی او بسته نشده باشد، می تواند از قرص افزایش قد استفاده کند. از طرفی نحوه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد، بسیار حائز اهمیت است. تاثیر قرص ال آرژنین در افزایش قد، نیم ساعت قبل از خوابیدن است. بهتر است در این زمان معده خالی باشد. قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم هلث اید را می توان حدود یک الی سه عدد در روز، متناسب با نیاز های رشد قدی مصرف کرد.

Health Aid L Arginine 1000 mg

برای خرید قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم هلث اید کلیک کنید.

طریقه و زمان مصرف قرص ال آرژنین جهت افزایش قد

نحوه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد، یک الی چهار عدد در روز پیشنهاد می شود. این قرص ها را باید همراه با یک لیوان آب کامل خورد. هنگام مصرف قرص ال آرژنین بهتر است به قد و وزن فرد توجه شود. توصیه می شود این مکمل حتما تحت نظر پزشک مصرف شود. اگر به دنبال قرص افزایش قد ال آرژنین هستید، بهتر است بدانید که دوز مصرفی آن روزانه از 300 تا 900 است. قبل از مصرف بهتر است به شرایط جسمانی و نوع دارو توجه شود. برخی افراد به اشکال مختلفی از دارو، حساسیت دارند.

شربتی که برای افزایش قد کودکان در بازار دارو پیشنهاد می شود، ال آرژنین 500 میلی گرمی است. کودکانی که در محدوده سنی چهار الی هفت سال هستند، بهتر است سه میلی لیتر در روز مصرف کنند. همچنین کودکانی با بازه سنی بالای هفت سال، شش میلی لیتر در روز پیشنهاد می شود. تاثیر قرص ال آرژنین در افزایش قد از دوران کودکی بسیار تاثیر گذار تر خواهد بود. پزشکان بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد را حدود نیم ساعت الی یک ساعت قبل از خواب، برآورد کرده اند. از آن جایی که قبل از خواب هورمون رشد بیشتری ترشح می شود، نتیجه گیری از دارو های افزایش قد نیز بیشتر خواهد بود.

طریقه مصرف ال آرژنین 1000 برای افزایش قد

همان طور که گفته شد باز بودن صفحات رشدی می تواند در افزایش قد انسان موثر باشد. به طور معمول صفحات رشدی در خانم ها در سن 18 سالگی و در آقایان در سن 22 سالگی بسته می شود. به همین دلیل مصرف قرص ال آرژنین 1000 جهت افزایش قد، بهتر است قبل از سن بلوغ باشد. با این حال بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد در پسر ها زیر 14 سال و در دختر ها زیر 12 سال، خواهد بود. از سن 18 سالگی به بعد میزان رشد قدی به صفر می رسد.

بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین برای کودکان

بهتر است کودکان از شربت ال آرژنین برای افزایش قد استفاده کنند. اما اگر توانایی بلعیدن داشته باشند می توانند با تجویز پزشک، نوع قرص آن را هم استفاده کنند. نحوه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد در کودکان، بین فواصل 6 ساعت در نظر گرفته می شود. به این صورت که کودکان سه بار در روز در فواصل زمانی صبح، ظهر و قبل از خواب می توانند از این دارو استفاده کنند. دقت کنید که مصرف بیش از اندازه از قرص ال آرژنین عوارض خطرناکی به همراه دارد.

دکتر خرم دوست

داروخانه خرم فارما

داروخانه خرم دوست از سال ۱۳۹۰ توسط دکتر خرم دوست فعالیت خود را آغاز نموده است. داروخانه آنلاین خرم فارما هدف نهایی خود را ارائه خدمات آنلاین در بستر اینترنت با بالاترین کیفیت میداند. و با تکیه بر دانش علمی و مدیریتی خود، در این راستا تلاش میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا