پرسش و پاسخ

  • آیا میتوانم در داروخانه اینترنتی خرم فارما تلفنی سفارش بدهم؟

    بله. در صورت تماس به سفارش تلفنی از داروخانه آنلاین خرم فارما میتوانید با شماره تلفن 0218891180 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

  • چگونه میتوانم وضعیت سفارش خود را در داروخانه اینترنتی خرم فارما بررسی کنم؟

    تماس سفارشات شما ثبت و در حساب کاربری شما در داروخانه آنلاین خرم فارما ذخیره می شود. تا بتوانید پیشرفت سفارش خود را بررسی کنید. با ورود به حساب کاربری خود در " خرم فارما " و کلیک بر روی " سفارشات من " ، آخرین به روز رسانی از سفارش هایتان در اختیار شما قرار میگیرد.

    با افزایش سن اندازه بینی تا حدی افزایش می یابد که این طبیعی است. برای مشاوره در خصوص عمل بینی باید عکس بفرستید

  • افزودن محصول یا ایجاد تغییرات سفارشی که قبلا در داروخانه اینترنتی خرم فارما ثبت کرده ام به چه صورت است؟

    از آنجایی که پروسه تحویل سفارشات در داروخانه آنلاین خرم فارما بعد از پرداخت شروع می شود. اگر قبل از ارسال محصول جدید خریداری کنید میتوانید سفارشات قبل و جدید را برای شما ارسال کنیم. بعد از تحویل سفارشات شما به اداره پست امکان تغییر وجود ندارد.

  • تاریخ انقضاء محصولات فروخته شده داروخانه آنلاین فرم فارما چقدر است؟

    هدف داروخانه اینترنتی خرم فارما ارائه با کیفیت ترین محصولات به شما مشتریان عزیز می باشد. موجودی محصولات خرم فارما به صورت روزانه بررسی و تکمیل می شود. تاریخ انقضای محصولات ارائه شده بین 4 ماه تا 3 سال است. اگر قصد خرید عمده دارید این مورد را در نظر بگیرید.

  • چگونه میتوانم در داروخانه اینترنتی سفارش خود را لغو کنم؟

    پس از ثبت سفارش در داروخانه اینترنتی خرم فارما با شماره 02188911180 تماس بگیرید. اپراتور خدمات مشتری آنلاین خرم فارما درخواست شما را بررسی می کند. لطفا توجه داشته باشید که سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن ارسال می شود. تا از تحویل سریع اطمینان پیدا کنیم. پس بعد از تحویل به اداره پست امکان تغییر نیست. لطفا به محض لغو سفارش تماس بگیرید. کار شما در سریع ترین زمان ممکن پیگیری می شود.