دکتر خرم دوست
بهترین قرص کلاژن

بهترین قرص کلاژن و اثرات آن بر روی پوست

مصرف قرص کلاژن چه فوایدی برای پوست دارد؟ استفاده از قرص کلاژن چه تاثیری در کاهش چین و چروک‌های پوستی دارد؟ قرص‌های کلاژن معمولاً برای بهبود سلامت پوست و کاهش علائم پیری مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرا که کلاژن نوعی پروتئین است که خاصیت ارتجاعی، آبرسانی و همین‌طور تراکم فیبرهای کلاژن را در پوست بهبود بخشیده و به افزایش درخشندگی پوست کمک می‌کند. با بالا رفتن سن، بدن کلاژن کمتری تولید کرده که سبب کاهش درخشندگی پوست، بروز چین و چروک و خشکی پوست شده و به همین دلیل نیاز است تا با مصرف قرص کلاژن، کمبود آن را در بدن جبران کرد.

مصرف قرص ‌های کلاژن چه فوایدی بر روی پوست دارد؟

قرص های کلاژن به دلیل فواید متعددی که برای پوست دارد، به یک مکمل پوست، مو و ناخن ضروری برای بدن تبدیل شده است. از اثرات مثبت مصرف قرص‌های کلاژن بر روی پوست، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 قرص کلاژن با افزایش سطح هیدراتاسیون در پوست، به حفظ رطوبت و آبرسانی پوست کمک کرده و از این طریق از خشکی و تیرگی آن جلوگیری می‌کند. مصرف قرص کلاژن همچنین خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست را افزایش داده و در جوانسازی پوست به خوبی موثر است. در واقع این مکمل دارویی با بازگرداندن سطح کلاژن در پوست، انعطاف‌پذیری آن را افزایش داده و موجب سفت شدن پوست و همچنین، کاهش چین و چروک و خطوط ریز خواهد شد.

کلاژن افزون بر این به فرایند ترمیم پوست کمک می‌کند و می‌تواند به بهبود زخم‌ها، جای جوش‌ها و علائم ترک‌های پوستی کمک کند. با مصرف منظم کلاژن، علائم پیری مانند لکه‌های پیری، کاهش رنگدانه‌های پوست و کاهش افتادگی پوست نیز بهبود می‌یابند. قرص کلاژن می‌تواند به تقویت و محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی مانند آفتاب، آلودگی و مواد شیمیایی نیز به خوبی کند.

هر چند مصرف کلاژن مزایای زیادی برای پوست دارد، اما بهتر است قبل از شروع مصرف هر نوع مکمل غذایی، با یک پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید تا مطمئن شوید که مصرف آن برای شما مناسب است و هیچ عارضه جانبی نخواهد داشت.

بهترین انواع قرص کلاژن مفید برای پوست

در ادامه به چند قرص کلاژن مفید و موثر در حفظ سلامت پوست اشاره کرده‌ایم که می‌توانید برای تهیه آن‌ها از بهترین داروخانه آنلاین تهران اقدام کرده و از این طریق، کلاژن از دست رفته بدن خود را جایگزین کنید. چند نمونه از انواع قرص کلاژن مفید در سلامت پوست عبارتند از:

قرص کلاژن گلد آدریان

برای خرید قرص کلاژن گلد آدریان کلیک کنید

قرص کلاژن گلد آدریان

قرص کلاژن گلد آدریان به دلیل دارا بودن کلاژن هیدرولیز نوع ۱ و ۳ بوده، خاصیت ضد چروک و جوان کنندگی برای پوست داشته و در رفع تیرگی پوست نیز موثر است. قرص کلاژن گلد آدریان همچنین در درمان لک پوستی ناشی از آفتاب، کاهش چین و چروک پوستی، حفظ سلامت پوست و … موثر است.

قرص کلاژن 1000 میلی گرم یورو ویتال 30 ع

برای خرید قرص کلاژن 1000 میلی گرم یورو ویتال کلیک کنید

قرص کلاژن ۱۰۰۰ میلی گرم یوروویتال

قرص کلاژن ۱۰۰۰ میلی گرم یوروویتال با دارا بودن ۱۰۰۰ میلی گرم کلاژن و ۸۰ میلی گرم ویتامین C، به تقویت کلاژن سازی طبیعی در پوست و همین‌طور سیستم ایمنی بدن کمک کرده و از این طریق در جلوگیری و کاهش چین و چروک در گوشه لب‌ها، دور چشم و دیگر قسمت‌های صورت، به  خوبی موثر است.

قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین C آدریان

برای خرید قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین C آدریان کلیک کنید

قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین C آدریان

این قرص کلاژن با ترکیب دوز مناسبی از کلاژن، بیوتین و ویتامین ث تهیه شده و با دارا بودن کلاژن نوع ۱ و ۳، به شما کمک می‌کند تا همواره ظاهری جوان و زیبا داشته باشید. این نوع قرص کلاژن ضمن آبرسانی عمقی به پوست، از بین بردن لک‌های پوستی، ترک پوستی و سلولیت به بهبود متابولیسم کلی بدن، جلوگیری از افتادگی پوست بعد از رژیم لاغری، بهبود سلامت ناخن های شکننده و همین‌طور، بهبود عملکرد ژل، فیلر و بوتاکس کمک می‌کند.

ساشه کلاژن گلد

برای خرید ساشه کلاژن گلد کلیک کنید

ساشه کلاژن گلد ۲۰ عدد

ساشه کلاژن گلد آدریان شامل کلاژن هیدرولیز شده و هیالورونیک اسید بوده که ضمن کمک به بهبود روند جای زخم‌ها، اگزما و التهابات پوستی، آبرسانی بیشتر به پوست دهیدراته، پیشگیری و درمان چروک‌های عمیق، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و شفاف کنندگی بوده و برای پوست‌های تیره و لک دار مناسب است. افرادی با مشکل در بلع قرص نیز، می‌توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.

دکتر خرم دوست

داروخانه خرم فارما

داروخانه خرم دوست از سال ۱۳۹۰ توسط دکتر خرم دوست فعالیت خود را آغاز نموده است. داروخانه آنلاین خرم فارما هدف نهایی خود را ارائه خدمات آنلاین در بستر اینترنت با بالاترین کیفیت میداند. و با تکیه بر دانش علمی و مدیریتی خود، در این راستا تلاش میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا