بهترین قرص ریزش مو

بهترین قرص ریزش مو

بهترین قرص ریزش مو برای هر فردی با توجه به علت ریزش مو متفاوت بوده و قطعا نمی توان تنها یک قرص و یا مکمل دارویی را به تنهایی به عنوان بهترین قرص و درمان ریزش مو در نظر گرفت. به عنوان مثال، بهترین قرص ریزش مو برای فردی  که به دلیل کمبود یک ویتامین و یا ماده معدنی خاص، دچار ریزش مو شده است، قرص و یا مکملی است که حاوی ویتامین مورد نظر بوده و کمبود آن را در بدن فرد، برطرف کند. امروزه فرآورده ها و مکمل های زیادی در بازار وجود دارند که از محبوبیت و اثربخشی بالایی برخوردار بوده و بسیاری از آن ها توانسته اند، ریزش موی افراد را به خوبی درمان و برطرف کنند.

در اینجا به معرفی بهترین و معروف ترین قرص های ریزش مو پرداخته ایم تا با اطلاعات کامل در مورد انواع قرص ها و محصولات پیشتاز در زمینه سلامت موها، بهترین قرص ریزش مو را برای خود انتخاب کنید. البته به یاد داشته باشید که گاهی باید بیش از یک دوره از قرص و یا مکمل ریزش موی خود مصرف کنید تا بتوانید به نتیجه مطلوب و مورد نظر خود، نزدیک شوید. همچنین، ممکن است موهای شما افزون بر قرص و مکمل، به درمان و مراقبت بیشتری نیاز داشته باشد که در این حالت باید حتما به پزشک مراجعه کرده و یک برنامه درمانی کامل، دریافت کنید.

کپسول هیرویت هلث اید

کپسول هیرویت، یکی از شناخته شده ترین قرص های ریزش مو بوده و شاید اولین اسمی باشد که برای انتخاب بهترین قرص ریزش مو، به ذهن افراد خطور می کند. کپسول هیرویت با دارا بودن انواع ویتامین، مواد معدنی، اسیدهای آمینه ضروری، ویتامین‌های گروه B، زینک، آهن، کولین، مخمر، ال سیستئین، متیونین و …، مواد مغذی مورد نیاز برای رشد موها را فراهم می کند.

کپسول هیرویت، یک درمان مناسب برای موهایی است که به دلیل کمبود تغذیه ای و استرس و اضطراب رخ داده و مصرف آن می تواند، موهایی پر پشت، سالم و لطیف را در شما ایجاد کرده و ریزش موی شما را به خوبی برطرف کند. چرا که این کپسول با تغذیه فولیکول مو، موجب رشد موهای جدید و ضخیم تر شدن تارهای مو می شود.

قرص هیرویت، برای آقایان و خانم ها قابل استفاده بوده و افزون بر سلامت موهای شما، به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز، کمک می کند. قرص ریزش موی هیرویت همچنین، هیچ گونه رنگ مصنوعی، طعم دهنده و یا نگهدارنده ای نداشته و از این نظر، هیچ گونه نگرانی برای شما به وجود نمی آورد و برای بیماران مبتلا به سلیاک و کسانی که به لاکتوز حساس هستند، کاملا مناسب است.

کپسول زینک پلاس یوروویتال

کپسول زینک پلاس یوروویتال، یک مکمل غذایی کم نظیر بوده که عنصر روی، ویتامین های گروه B و ویتامین C را در خود داشته و در دوز مختلف 5 میلی گرم و 10 میلی گرم ارائه شده است. کپسول زینک پلاس یوروویتال، که عنصر روی را به عنوان اصلی ترین ترکیب خود، در اختیار موها قرار می دهد، کمبود زینک در بدن را به خوبی برطرف کرده و همان طور که می دانید، کمبود زینک به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل ریزش مو شناخته شده است.

قرص زینک پلاس افزون بر این، برای تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش قدرت باروری، کمک به رشد جسمی و ذهنی کودکان و نوجوانان، ترمیم ترک لب ها و …، به خوبی موثر بوده و برای سلامت پوست و ناخن نیز، مفید است.

قرص یونی زینک لیبرتی سوییس

قرص یونی زینک لیبرتی سوییس، با دارا بودن 15 میلی گرم عنصر روی، به رشد موهای شما کمک کرده و افزون بر این، از سفید شدن موهای شما نیز، جلوگیری می کند.

کلاژن‌سازی، درمان درماتیت و اگزما، بهبود حافظه، افزایش تمرکز و افزایش سطح انرژی بدن، از دیگر اثرات قرص یونی زینک لیبرتی سوییس بوده و با احساس خستگی در بدن، مبارزه می کند.

کلسیم، ویتامین های گروه B و ویتامین C نیز، از دیگر ترکیبات موجود در این قرص است و ضمن تقویت بدن، مانند یک آنتی اکسیدان عمل کرده و خواص ضد سرطان  دارد.

قرص سیستئین B6 و زینک

قرص سیستئین B6 و زینک راموفارمین، با دارا بودن سیستئین، رشد سلول های کراتین موجود در مو و همچنین، ناخن را افزایش داده و به همین دلیل، برای جلوگیری از ریزش موها و بهبود ناخن های شکننده به خوبی موثر است.

سیستئین که یک نوع آمینو اسید است، در ساختار و بافت تارهای مو، نقش موثری داشته و برای درمان ریزش مو، به خوبی اثر بخش است.

کپسول درموبلا گلدن لایف 60 عددی

کپسول درموبلا گلدن لایف، یک کپسول ۶۰ عددی بوده که با افزایش تولید کلاژن، موجب رشد و تقویت مو، افزایش ضخامت موها، حفظ سلامت پوست و همچنین، افزایش ضخامت و استحکام ناخن ها خواهد شد.

این قرص ریزش مو همچنین، به پیشگیری از سفیدی زودرس موها کمک کرده و در کاهش چین و چروک پوست، بهبود آکنه و زخم های پوستی به خوبی موثر است.

کپسول مولتی ویتامین مینرال ساپلاس مدز

کپسول مولتی ویتامین مینرال ساپلاس مدز، برای ریزش موهایی که به دلیل کمبود ویتامین، مواد معدنی و اسیدهای آمینه رخ داده است، کاملا مناسب بوده و قادر است سلامتی موهای شما را بازگرداند.

قرص ساپلاس مدز، افزون بر بهبود سلامتی و رشد موها، برای طراوت پوست، جلوگیری از چین و چروک پوستی و همچنین استحکام بخشیدن به ناخن ها نیز، کمک کننده بوده و در طولانی مدت، نتایج بی شماری از آن خواهید دید.

دکتر خرم دوست

داروخانه خرم فارما

داروخانه خرم دوست از سال ۱۳۹۰ توسط دکتر خرم دوست فعالیت خود را آغاز نموده است. داروخانه آنلاین خرم فارما هدف نهایی خود را ارائه خدمات آنلاین در بستر اینترنت با بالاترین کیفیت میداند. و با تکیه بر دانش علمی و مدیریتی خود، در این راستا تلاش میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا