دکتر خرم دوست
بهترین شوینده پوست چرب

بهترین شوینده پوست چرب

بهترین شوینده پوست چرب چه ویژگی دارد؟ فیس واش مناسب پوست چرب چه نوع شوینده‌ای است؟ استفاده از محلول شستشوی مناسب پوست چرب چه تاثیری در بهبود وضعیت پوستی و کاهش جوش و آکنه‌ها دارد؟ چگونه بهترین محلول شست و شوی پوست چرب را انتخاب کنیم؟ شوینده صورت که به حذف سلول های مرده، چربی، آرایش صورت و سایر آلودگی ها از سطح پوست کمک می‌کند، بهتر است متناسب با نوع پوست هر فرد انتخاب شده تا به بهتر شدن وضعیت آن کمک کند. به عنوان مثال، غدد چربی در افراد دارای پوست چرب و جوش‌دار بیش از حد فعال بوده و سبوم بیشتری تولید می‌کند که موجب باز شدن منافذ پوست شده و احتمال بروز جوش و آکنه را افزایش می‌دهد. به همین دلیل، انتخاب نوع مناسب شوینده پوستی به پاک شدن بهتر و حذف سبوم اضافی تولید شده از روی پوست به خوبی کمک خواهد کرد. در این مقاله به معرفی بهترین شوینده های صورت برای پوست های چرب و جوش دار پرداخته‌ایم.

چگونه بهترین شوینده مناسب پوست چرب را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین شوینده و پاک کننده پوست لازم است تا نکات مهم مربوط به آن را در نظر داشته باشید. از جمله مهم‌ترین نکات انتخاب بهترین شوینده پوست چرب عبارت است از:

بهتر است هنگام تهیه شوینده مناسب برای پوست چرب، به ترکیبات آن توجه کنید. موادی مانند اسید سالیسیلیک، روغن درخت چای یا زغال از جمله ترکیباتی هستند که چربی پوست را به خوبی کنترل کرده و از ایجاد آکنه و جوش روی صورت جلوگیری خواهند کرد. همچنین اگر پوست چربی دارید، به دنبال شوینده‌های صورت بدون روغن باشید تا نگرانی برای بیشتر شدن چربی صورت‌تان نداشته باشید.

همچنین بهتر است محصولات و شوینده‌ های پوستی غیر کومدوژنیک را انتخاب کنید. چرا که این نوع شوینده‌ها منافذ پوست‌ را مسدود نکرده و به همین دلیل، مانع بروز آکنه و جوش‌های سر سیاه می‌شوند.

فیس واش مناسب پوست چرب در حالی که باید چربی اضافی پوست را از بین ببرد، باید همچنان لطیف و ملایم بوده و موجب خشکی و تحریک پوست نشود. ضمن آن که میزان مناسبی سبوم و چربی برای پوست مفید بوده و از بروز چین و چروک در آینده جلوگیری می‌کند.

شوینده های صورت همچنین در انواع مختلفی به صورت ژل و یا فومی ارائه می‌شوند که برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه، بهتر است شوینده پوستی از نوع ژل را انتخاب کنید. چرا که ژل شستشو به خوبی به لایه‎‌های پوست نفوذ کرده و آن را با قدرت بیشتری پاکسازی خواهند کرد.

معرفی بهترین انواع شوینده های پوستی

در ادامه برخی از انواع شوینده های مناسب برای پوست چرب و دارای آکنه را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از طریق داروخانه خرم فارما به عنوان بهترین داروخانه آنلاین تهران نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنید.

ژل شستشوی سبوریچ بایوریچ

برای خرید ژل شستشوی سبوریچ بایوریچ پوست چرب و مختلط کلیک کنید.

ژل شستشوی سبوریچ بایوریچ پوست چرب و مختلط

این ژل شستشو صورت با دارا بودن ترکیبات جدید و pH مناسب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوست‌های چرب و مبتلا به آکنه است. این فیس واش مناسب پوست چرب، بدون هیچ‌گونه تحریک یا التهاب، آلودگی‌ها و مواد آرایشی باقیمانده را از پوست پاک می‌کند. همچنین ثابت شده است که این ژل با دارا بودن روغن درخت چای، خواص ضد باکتری و ضد قارچی داشته و با کاهش ترشح چربی پوست و پاک کردن عمیق پوست از تجمع چربی‌ها و سلول‌های مرده به خوبی به رفع جوش‌های سرسیاه و سرسفید کمک می‌کند.

کرم ژل پاک کننده لامینین

برای خرید کرم ژل پاک کننده لامینین کلیک کنید.

کرم ژل پاک کننده لامینین مناسب پوست چرب و آکنه ای

کرم ژل پاک کننده لامینین یک شوینده غیر صابونی با قدرت پاک‌کنندگی و حفظ باکتری‌های مفید است که دارای pH سازگار با اسیدیته پوست بوده و جهت استفاده روزانه صورت و بدن کاملا مناسب است. وجود مواد تنظیم کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری، این محصول را به یک شوینده پوست مناسب و ملایم تبدیل کرده که ضمن پاک کردن عمیق پوست از تجمع چربی‌ها، مواد آرایشی، آلودگی‌ها و سلول‌‎های مرده هیچ‌گونه اثر تحریکی بر روی پوست نخواهد داشت و مانند نرم کننده و رطوبت رسان پوست عمل می‌کند. کرم ژل پاک کننده لامینین فاقد مواد صابونی و به صورت لوسیون بوده که چربی بسیار کمی داشته و کاملا سبک است.

ژل شستشو پوست چرب هیدرودرم

برای خرید ژل شستشو پوست چرب هیدرودرم کلیک کنید.

ژل شستشو پوست چرب هیدرودرم

ژل شست‌وشوی پوست چرب هیدرودرم دارای یک کمپلکس کنترل کننده ترشح چربی، ضد باکتری و ضد قارچ است که فاقد چربی و غیر کومدون زا بوده و به برطرف شدن آلودگی‌های محیطی و بقایای مواد آرایشی از سطح و منافذ پوست به خوبی کمک می‌کند. این محصول، حاوی عصاره‌های گیاهی و پاک کننده‌های غیر صابونی بوده که با باز نمودن منافذ پوستی و مهار تکثیر باکتری ها، در بهبود جوش های صورت موثر بوده و می‌توان آن را به عنوان یک مکمل درمان جوش و آکنه در نظر گرفت. این ژل شستشوی پوست چرب با دارا بودن pH سازگار با پوست صورت هیچ‌گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نکرده و برای رفع جوش‌های ناشی از اصلاح آقایان نیز کاملا مناسب است.

دکتر خرم دوست

داروخانه خرم فارما

داروخانه خرم دوست از سال ۱۳۹۰ توسط دکتر خرم دوست فعالیت خود را آغاز نموده است. داروخانه آنلاین خرم فارما هدف نهایی خود را ارائه خدمات آنلاین در بستر اینترنت با بالاترین کیفیت میداند. و با تکیه بر دانش علمی و مدیریتی خود، در این راستا تلاش میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا